اتومبیل ران معروف اینستاگرام در بیرجند دستگیر شد

تهران (پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: جوان اتومبیل سوار که با انجام حرکات نمایشی با خودرو در شهرستان بیرجند برای شهروندان و عابران پیاده ایجاد مزاحمت می‌کرد و اقدام به انتشار فیلم و تصاویر تخلفات خود در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی کرده بود، دستگیر شد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اتومبیل ران معروف اینستاگرام در بیرجند دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: در پی اخبار و گزارشات متعدد واصله به پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی و با رصد فضای مجازی، اطلاعاتی به دست آمد که فردی جوان با خودروی پژو پارس اقدام به انجام انواع مختلف حرکات نمایشی با خودرو از جمله لایی کشی، عبور با دوچرخ از روی جداول، تیکاف و دستی کشیدن و ... می کند و با این کار باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده و برای آنان ایجاد مزاحمت می‌کند.

وی بیان کرد: بررسی‌های پلیس امنیت عمومی حاکی از این بود که متهم با همراهی یک تیم مستندساز از اقدامات خود تصویربرداری کرده و با انتشار فیلم‌ها، تصاویر و تبلیغات گسترده در این خصوص باعث اشاعه تخلفات راهنمایی و رانندگی شده و موجب نارضایتی در بین شهروندان شده است و جوانان را تحریک و ترغیب به انجام این تخلفات می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: با دستور سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی و هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه پیگیری شد و متهم به اتهام اخلال در نظم و آرامش عمومی تحت پیگیرد قرار گرفت.

حیدری گفت: متهم که به صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کرد، دسترسی به صفحات خود در فضای مجازی را محدود کرده بود، اما با اقدامات فنی و سایبری، جوان متخلف شناسایی و در شهرستان بیرجند دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد و با دستور مقام قضائی خودرو توقیف و با نصب بنر نوشته به مدت سه روز در محل ارتکاب تخلفات در میدان مادر خیابان معلم شهرستان بیرجند توقیف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار