جام جهانی بسکتبال؛ ایران با باخت تاریخی ته جدولی شد

تهران (پانا) –تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی 2019 مقابل تیم ملی تونس نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و با قبول شکست در انتهای جدول قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی بسکتبال؛ ایران با باخت تاریخی ته جدولی شد

سومین روز از مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال 2019 به میزبانی چین با برگزاری 4 بازی از 4 گروه آغاز شد.

در گروه 3، تیم ملی بسکتبال ایران که در اولین دیدار خود در عین ناباوری مقابل پورتوریکو شکست خورده بود، در جدال با تیم ته جدولی تونس عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت و با قبول شکست 79 بر 67 زمین را ترک کرد تا برای اولین بار در تاریخ مقابل این تیم آفریقایی شکست بخورد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی تونس با 3 امتیاز در رده اول قرار گرفت و ایران هم با 2 امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

در بازی همزمان که از گروه 2 انجام شد، نیجریه در دیدار با آرژانتین با نتیجه 82 بر 68 شکست خورد تا هشتمین بازی تاریخ دو تیم با هشتمین برد برای آرژانتین تمام شود. با این نتیجه در جدول رده‌بندی آرژانتین با 4 امتیاز در رده اول قرار گرفت و نیجریه هم با 2 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

اما پیش از این بازی و از گروه 4، ایتالیا برای اولین بار در تاریخ مقابل آنگولا قرار گرفت و توانست به پیروزی 92 بر 61 دست یابد. با این نتیجه در جدول رده‌بندی ایتالیا با 4 امتیاز در رده اول قرار گرفت و آنگولا هم با 2 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

در گروه یک هم، ونزوئلا در جدال با ساحل عاج به پیروزی 87 بر 71 رسی. این بازی هم اولین جدال تاریخ دو تیم بود. با این نتیجه در جدول رده‌بندی ونزوئلا با 3 امتیاز در رده اول قرار گرفت و ساحل عاج هم با 2 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار