برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی کانون در سراسر کشور

تهران (پانا) - انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد در کمتر از یک سال گذشته بیش از ۴۰ دوره آموزشی برای مربیان در استان‌های مختلف کشور برگزار کرده است.

کد مطلب: ۹۵۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی کانون در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این دوره‌ها در رشته‌های نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی، عروسک‌سازی، بازیگری و عروسک‌گردانی زیر نظر هنرمندان و صاحب‌نظران این عرصه برگزار شده است.

بر همین اساس انجمن هنرهای نمایشی کانون در سال ۹۷ در استان چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان غربی و تهران در تمام این رشته‌ها دوره آموزشی برگزار کرده است و مربیان استان‌های مازندران، خوزستان و اردبیل نیز به جز رشته‌ی عروسک‌گردانی یا بازیگری در دیگر بخش‌ها آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

هم‌چنین مربیان استان‌های قم، همدان، گیلان، و اصفهان در دوره‌های نمایش‌نامه‌نویسی و کارگردانی این انجمن شرکت کرده‌اند و کانون استان یزد دوره نمایش‌نامه‌نویسی را برگزار کرده و قرار است در همین استان طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ دوره کارگردانی زیر نظر محمد عاقبتی برای مربیان برپا شود.

در همین حال مربیان کانون استان زنجان نیز در روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ میزبان امیر مشهدی‌عباس دبیر انجمن هنرهای نمایشی کانون خواهند بود تا نمایش‌نامه‌نویسی را زیر نظر او فرا گیرند.

گفتنی است: حسن دادشکر، منوچهر اکبرلو، حسین فدایی‌حسین، امیرمشهدی‌عباس، محمد عاقبتی، منیر مولوی‌زاده، فاطمه عباسی، سامی صالحی، بهرام جلالی‌پور، آزاده انصاری، محمد عسگری و آتسا شاملو هنرمندانی هستند که به عنوان مدرس در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را ارایه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار