استفاده از نسل جوان برای اداره شهر ضروری است

اصفهان (پانا) - با توجه به میانگین سنی مدیران کشور و بسیاری از مقامات و نیروهای ادارات باید به این نکته مهم توجه کرد که پس از چهل سال از وقوع انقلاب اسلامی، نظام اسلامی باید مدیران و نیروهای جوانی را که از شایستگی و توان لازم و مناسب برخوردارند و در همین دوران تربیت یافته و بالیده اند، در مناصب مختلف کشور مورد استفاده قرار دهد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به همین منظور و با توجه به اهمیت استفاده از نسل جوان برای اداره شهر، خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری سلسله نشست های تخصصی پیشتازی اقدام کرده است.
فاطمه اکبرزاده، رییس دفتر تخصصی جوان با بیان اینکه اولین نشست تخصصی پیشتازی، 12 شهریورماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نشست در واقع پویش ترویج کار داوطلبانه برای افزایش مشارکت جوانان است تا جوانان در ادارات، سازمان ها و بخش های خصوصی کار داوطلبانه انجام دهند.
وی ادامه داد: بسیاری از جوانان متوجه اهمیت انجام کار داوطلبانه در شرکت ها، انجمن ها و ادارات نیستند در حالی که با انجام این کار، هم می‌توانند حرفه ای که علاقه مندند را بیاموزند و هم در آن محیط صاحب شغل شوند.
وی با بیان اینکه این نشست ویژه مدیران ادارات و مسوولین شهری است، افزود: در نشست های بعدی از جوانان هم برای همیاری در این مورد دعوت خواهد شد.
اکبرزاده با بیان اینکه نشست تخصصی پیشتازی با همکاری شرکت مشاور مدیریت خرم برنامه ریزی شده است، بیان کرد: در این نشست "کوروش خسروی" عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، "عبدالحسین ساسان" مشاور اقتصادی شهردار اصفهان و "کمال میرهادی" معاون اداره کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان سخنرانی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار