شهروندان در برنامه آشنایی با زیبایی‌های آسمان اصفهان شرکت کردند

اصفهان (پانا) - با نگاه کردن به آسمان حس تواضع در انسان بیدار می شود که این امر زمینه‌ساز بهداشت روانی و فردی جامعه و جلوگیری از ناهنجاری‌ها خواهد شد. رصد آسمان حس فروتنی بر اثر مشاهده آسمان شب در انسان ایجاد می‌کند که این حس موجب کاهش جرایم در جامعه شده ضمن اینکه موجب ایجاد شادی درونی در جامعه خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان در برنامه آشنایی با زیبایی‌های آسمان اصفهان شرکت کردند

رضا شهباز، سرپرست مرکز نجوم ادیب در این باره اظهار کرد: 267 اُمین برنامه رصد عمومی زیر آسمان اصفهان شامل رصد ماه و سیارات، بازدید از رصد خانه ادیب، بازدید از نمایشگاه نجوم ادیب و سخنرانی نجومی است که از سوی مرکز نجوم ادیب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
وی با تشریح نمایشگاه نجوم ادیب بیان کرد: این نمایشگاه شامل غرفه های پرسش و پاسخ، کودک، هوا و فضا، آزمایش نجومی و هولوگرام نجومی است.
وی در ادامه گفت: برنامه "زیر آسمان اصفهان"، 14 شهریورماه از ساعت 20 در مرکز نجوم ادیب روبروی آرامگاه بانو امین برگزار می‌شود که تاکنون استقبال از این برنامه بسیار خوب بوده و شهروندان برای شرکت در آن نیاز است بلیط ورودی تهیه کنند.
شهباز خاطرنشان کرد: زیر آسمان اصفهان به منظور ترویج علم نجوم و علاقه مند کردن شهروندان به اوقات فراغت علمی و آموزشی، برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار