رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف: اهدا30 سری جهیزیه به نوعروسان خوسفی

خوسف (پانا) ـ رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف از اهدای ۳۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون تومان به نوعروسان خوسفی خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف: اهدا30 سری جهیزیه به نوعروسان خوسفی

محمدرضا خوشحال در مراسم اهدای جهیزیه به 30 نوعروس شهرستان، با بیان اینکه این سری جهیزیه ها توسط خیرین شهرستان خوسف به نوعروسان اهدا شده است، اظهار داشت: مبلغ 2 میلیون تومان از محل کمک های مرکز نیکوکاری شهرستان و مبلغ پنج میلیون و 700 هزار تومان هم خانواده های نوعروسان کمک کرده اند که در مجموع این جهیزیه که شامل 15 قلم کالای اساسی است، 15 میلیون تومان ارزش دارد

رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف یادآور شد: درچند ماه گذشته 37 سری جهیزیه ببن نوعرسان نیازمند شهرستان توزیع شده و 30 سری جهیزیه دیگر هم بعد از ایام محرم توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، لباس‌شویی، سرویس قابلمه، سرویس بشقاب، جاروبرقی، پتو و سرویس قاشق‌چنگال است.

خوشحال از توزیع 250 سبد کالا بین مادران شیرده و محروم خبر داد و گفت: همچنین 50 سبد غذایی هم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری خوسف تصریح کرد: مرکز نیکوکاری شهرستان از بدو تشکیل؛ سعی کرده تا بینوایان، نیازمندان و درماندگان را یاری کند، که در ابتدا مباحث کمک های مالی و سبدهای کالا مد نظر مرکز نیکوکاری شهرستان بود؛ ولی به دلیل مشکلات افراد در حوزه ازدواج و گرانی های پیش رو، سعی شده تا برنامه اهدای جهیزیه در دستور کار مرکز نیکوکاری قرار بگیرد.

در ادامه حجت الاسلام حامد شاهبیکی افزود: خیرین همواره پشتوانه های کارهای خیر هستند و با کمک این قشر، کارها به نتیجه می رسد.

حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج سالم در جامعه اسلامی، گفت: مشکل این روزهای ازدواج جوانان تشریفات است که با همکاری خیرین و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ازدواج آسان و جهیزیه ساده این مشکل اساسی جوانان مرتفع می شود.

او ادامه داد: ما با تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد ترویج ازدواج آسان، نسبت به تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های جوان اقدام کردیم تا بتوانیم این سنت حسنه را ترویج دهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار