محمدصیدلو خبرداد: گزینش ده هزار نفرجهت فعالیت درمراکز و مدارس غیردولتی درسال 97

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از فعالیت یک هزار و چهارصد مرکز پیش دبستانی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو خبرداد: گزینش ده هزار نفرجهت فعالیت درمراکز و مدارس غیردولتی درسال 97

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ارتباط با مدارس و مراکز پیش دبستانی در شهرستان های استان تهران گفت: بیش از یک هزارو چهارصدمرکز پیش دبستانی در شهرستانهای استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشد که ۴۳هزار نوآموز در آن درحال آموزش و تعلیم و تربیت می باشند.

او در ادامه با اشاره به مجموع مدارس غیردولتی در شهرستانهای استان تهران در سال نود وهفت اظهار داشت:۷۵۵مدرسه غیردولتی در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند که چیزی در حدود ۹۷هزار دانش آموز را در خود جای دادند.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۳۴۰آموزشگاه علمی آزاد و یکهزار و دویست آموزشگاه زبانهای خارجی در شهرستانهای استان تهران تصریح کرد :چیزی بالغ بر ۱۵۰هزار دانش آموز در این مراکز مشغول به فعالیت می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزاری ۲۰۰هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت جهت توانمندسازی نیروی انسانی را از مهمترین عملکردهای اداره مشارکتهای مردمی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران دانست .

او تاکید کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰هزار نفر جهت فعالیت در مراکز و مدارس غیردولتی مورد گزینش قرار گرفته‌اند و ۹۰۰مجوز تاسیس در این خصوص صادر گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار