۲۲۰ روحانی به مناسبت ماه محرم به مساجد میاندوآب اعزام شدند

ارومیه(پانا)-رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: ۲۲۰ روحانی و مبلّغ دینی به مناسبت ماه محرم به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شده‌اند.

کد مطلب: ۹۵۱۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۲۰ روحانی به مناسبت ماه محرم به مساجد میاندوآب اعزام شدند

حجت‌الاسلام عادل نجفیان افزود: روحانیان اعزامی درقالب طرح هجرت از مراکز تبلیغی، حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه جذب شده و در ماه محرم امسال کار تبلیغ را بر عهده خواهند داشت.


وی افزود: تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین اهداف شعار سال «رونق تولید» و آگاه‌سازی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های روحانیون و مبلّغان در ماه محرم است.


وی بیان کرد: همچنین برگزاری آیین شیرخوارگان حسینی، برپایی نماز ظهر عاشورا، مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی و سخنرانی در خصوص تحکیم بنیان خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که با مدیریت این مبلّغان صورت می‌گیرد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع)، پاسخ به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان، بیان شاخصه‌های ولایت و ولایت‌مداری از منابر و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های روحانیان و مبلّغان اعزامی به مساجد در ماه محرم است.


حجت‌الاسلام نجفیان با اشاره به برپایی مراسم‌های عزاداری در نقاط مختلف میاندوآب، بیان کرد: بیش از ۴۵۰ هیات عزاداری و ۳۱۰ مداح در این شهرستان ساماندهی شده و در ماه محرم مراسم عزاداری را در مناطق مختلف برگزار می‌کنند.


همزمان با ماه محرم عاشقان سرور و سالار شهیدان در دیار عاشقان مکتب حسینی میاندوآب، پرچم‌ها و عَلَم‌های عزا را بر روی در و دیوار مکان‌های کسب، ادارات و خودروها به اهتزار درآورده و جلوه‌های ویژه‌ای به این شهر بخشیده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار