کمک ۱۸۴ میلیون تومانی به زندانیان جرائم غیر عمد در استان

ارومیه(پانا)-حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین میرزائی گفت: ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد از محل اجرای نیت موقوفات و کمک خیرین آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

کد مطلب: ۹۵۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۸۴ میلیون تومانی به زندانیان جرائم غیر عمد در استان

«حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین داوود میرزائی» اظهار کرد: با عنایت امیرالمؤمنین (ع) و مشارکت متولیان و خیران تعداد ۲۵ نفز از زندانیان جرائم غیر عمد متاهل استان درطرح عید غدیر آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

معاون فرهنگی واجتماعی استان آذربایجان غربی افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند که در قالب آن زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده و از سال 90 در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون خانواده‌ های خود باز گشتند.

وی تصریح کرد: اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بمناسبت عید سعید غدیر در راستای تحقق نیت واقفین و به کمک خیرین نیک اندیش نسبت به آزادی تعداد ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان اقدام نموده و از این تعداد ۱۴ نفر آزاد و ۱۱ نفر نیز طی روزهای آینده پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد..

حجت الاسلام میرزائی اذعان کرد: مبلغ ۱۸۴ میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفین و کمک خیرین استان جهت آزادی زنداینان جرائم غیر عمد تامین شده و مردم خیر و نیک اندیش استان جهت هم افزایی در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه برای سال های آتی باید توجه ویژه داشته باشند.

وی آسیب‌شناسی، دستگیری و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مشارکت مؤسسات امور خیریه و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست را ازجمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرکز امور خیریه سازمان اوقاف عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار