سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

فوتسالیست‌های دختر کرمانشاهی به مقام سوم کشوری دست یافتند

کرمانشاه (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، از کسب مقام سوم تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فوتسالیست‌های دختر کرمانشاهی به مقام سوم کشوری دست یافتند

ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم تابستان سال جاری در رشته فوتسال به میزبانی شاهرود برگزار شد.

پروین در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شد، دانش‌آموزان دختر فوتسالیست کرمانشاهی با شایستگی تمام به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها دو تیم شهرستان‌های تهران و کرمان در دیدار فینال مقابل هم به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی تیم شهرستان‌های تهران توانست حریف خود را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و تیم استان کرمان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم‌های فوتسال استان‌های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سوم و چهارم رو به روی هم قرار گرفتند که نتیجه 4 بر2 به نفع استان کرمانشاه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار