طیبه سیاوشی: بهترین راهکار حل مشکلات بیان جزئیات یک مشکل است

شهرری (پانا) - نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با نمایندگان جوانان شهرستان ری گفت: ایجاد خانه جوان بهترین فضا برای همفکری و هم اندیشی جوانان نخبه و دلسوز است و جوانان از این طریق می توانند در پیشرفت و توسعه کشور مشارکت کنند.

کد مطلب: ۹۵۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طیبه سیاوشی: بهترین راهکار حل مشکلات بیان جزئیات یک مشکل است

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان این مطلب ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال حاضر جلسات هم‌اندیشی با جوانان در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران برگزار و از نظرات و پیشنهادات جوانان استفاده می‌شود.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: ایجاد خانه جوان بهترین فضا برای همفکری و هم اندیشی جوانان نخبه و دلسوز است و جوانان از این طریق می توانند در پیشرفت و توسعه کشور مشارکت کنند.
سیاوشی افزود: جوانان مطالبات را بصورت کلی بیان می‌کنند در صورتیکه بهترین راهکار حل مشکلات بیان جزئیات یک مشکل است و جوانان بایستی با طرح نظرات و پیشنهادات در سطوح مختلف، جزئیات مشکلات جامعه را بیان و بر اساس آن راهکار ارائه کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین می‌توانند در راستای بیان جزئیات مشکلات جامعه اقدامات فراوانی کنند و مهمترین آن برنامه ریزی برای هم اندیشی با جوانان در سطح محلات است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار