ضاربان و سارقان گوشی کارگر شهرداری دستگیر شدند

تهران (پانا) - رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، از دستگیری سه متهم جوان در رابطه با سرقت گوشی یک کارگر شهرداری حین آبیاری فضای سبز خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ضاربان و سارقان گوشی کارگر شهرداری دستگیر شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا اسلام نژاد، گفت: حوالی ساعت سه ظهر شنبه هفته جاری بود که عوامل گشت کلانتری حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان زیر پل کاظمی به سمت شرق با خودرویی روبرو شدند که مسیرشان از سوی خودروی دیگری مسدود شده بود و با رسیدن مأموران یک کارگر شهرداری نیز که در بیرون از خودروها حضور داشت به خودروی پلیس مراجعه کرد.

این کارگر مدعی شد: در حال آبیاری فضای سبز بودم که دو نفر با بهانه اینکه تلفن نداشتند عنوان کردند می‌خواهند با استفاده از تلفن بنده با فردی تماس برقرار کنند و من نیز گوشی‌ام را به آنها دادم که دو متهم سریعاً متواری و سوار خودروی پرایدی شدند و راننده گاز خودرو را گرفت و رفت.

این کارگر خدماتی شهرداری ادامه داد: آنها قصد سرقت داشتند و من که می‌خواستم گوشی‌ام را پس بگیرم از خودروی آنها آویزان شدم اما آنها با چاقو به سر من ضرباتی زدند و در حدود نیم کیلومتر نیز مرا روی زمین کشاندند اما یک راننده که شاهد ماجرا بود با خودروی خود جلوی خودروی این سه سارق پیچید و راه آنها را بست و خوشبختانه شما نیز به موقع سر رسیدید.

در ادامه مأموران با توقیف خودرو و دستگیری سه متهم که بین ۲۰ الی ۳۰ سال سن داشتند موفق شدند گوشی مالباخته و یک گوشی دیگر متعلق به شهروندان را کشف کنند که هر سه متهم در تحقیقات اولیه انگیزه شان را رسیدن به پول بیان کردند و صراحتاً سرقت دو گوشی را گردن گرفتند و گفتند قصد داشتند به سرقت‌های خود ادامه دهند که خیلی زود گیر افتادند.

سرهنگ اسلام نژاد بیان کرد: با تشکیل پرونده‌ای هر سه متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار