مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تمام تلاش خود را برای ساماندهی نیروی انسانی انجام داده‌ایم

اصفهان (پانا) - جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تمام تلاش خود را برای ساماندهی نیروی انسانی انجام داده‌ایم

در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه ساماندهی نیروی انسانی اظهار داشت: از ماه‌ها قبل بحث ساماندهی نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گرفت و با عنایت و هماهنگی استاندار محترم جلسات متعددی در سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، وزارت متبوع و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید و موضوع مورد بررسی قرار گرفت که در تمامی موارد استاندار اصفهان با نگاه ویژه ای مسئله نیروی انسانی آموزش و پرورش در استان را دنبال می نمودند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت:در جلسه خوبی که با مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور معاونین داشتیم نیز به موضوع نیروی انسانی به صورت مفصل پرداخته شد.
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در استان اصفهان موضوع در جلسه شورای اداری استان نیز در حضور مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطرح و در دستور کار قرار گرفت که به طور ویژه به آن پرداخته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات خوبی که تا کنون در زمینه پروژه مهر استان انجام شده اشاره داشت و اظهار امیدواری نمود: با وقت گذاری مستمر در فرصت باقیمانده تا شروع سال تحصیلی باید اهداف پروژه مهر استان را به پیش برد تا ان شاء الله سال تحصیلی خوبی را شروع نماییم.
وی در پایان نکاتی را در زمینه امور اداری مطرح نمود و به تکریم ارباب رجوع در ادارات داخلی اداره کل و نواحی و مناطق استان تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار