رییس سازمان دانش آموزی درنشست شورا و نمایندگان مجلس دانش آموزی

باید در چارچوب قوانین روحیه مطالبه‌گری داشته باشید

قزوین (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین در نشست شورا و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان قزوین گفت:در چارچوب ضوابط و قوانین روحیه ی مطالبه گری داشته باشید.

کد مطلب: ۹۵۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
باید در چارچوب قوانین روحیه  مطالبه‌گری داشته باشید

با تلاوتی از ایات کلام الله مجید در محل سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان جلسه کارگروه شوراهای دانش آموزی استان و نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیریت جدید سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار گردید.

در ابتداء کارشناس و رابط مجلس دانش آموزی استان آقای اصغری خلاصه ای از مجموع فعالیت های صورت پذیرفته در طول این مدت از دوره شوراها را عنوان کردند و اذعان کردند که کیفیت مطلوب را در بازخورد نتایج نداشته است ،امید می رود که در ادامه طول دوره باقی مانده با جدیت و مداومت و بصورت فعال پیگیری نمایند.

در ادامه دانش آموزان عضو شوراهای استان از موانع موجود و اشکالات این که چرا فعالیت شوراها و نمایندگان مجلس استان کم و کند انجام شده انتقاد کردند.

سوال یکی از اعضاء که بازخورد نتیجه عملکرد نمایندگان مجلس و نشست ها و پیگیری آنها در نشست مجلس دانش آموزی چه بوده است و دیگر سوالات ......

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین پس از خوش آمدگویی و آشنایی با اعضاء و سابقه فعالیت آنها متذکر شدند که یک نماینده شورای دانش آموزی و مجلس ،منتخب همه دانش آموزان استان می باشد و باید در چارچوب ضوابط و قوانین روحیه مطالبه گری داشته باشد .

در ادامه نمایندگان مجلس و شوراها خواستار دیداری صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی و استانداری قزوین تا نسبت به سوالت و خواسته های دانش آموزان و شوراها پاسخ گو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار