کارشناس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش بویراحمد: والدین جهت تهیه لباس فرم دانش آموزی ازطریق مدارس محل تحصیل فرزندان خود اقدام نمایند

یاسوج (پانا) - کارشناس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش بویراحمد خبر داد، والدین جهت تهیه لباس فرم دانش آموزی ازطریق مدارس محل تحصیل فرزندان خود اقدام نمایند و از خرید لباس های که به صورت آزاد به بازار عرضه می گردد و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۵۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش بویراحمد: والدین جهت تهیه لباس فرم دانش آموزی  ازطریق مدارس محل تحصیل فرزندان  خود اقدام نمایند

ستار پاکباز در بازدید از کارگاهای تولید پوشاک مدارس و بررسی کمیت و کیفیت پوشاک عرضه شده به دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی اظهار کرد: در فرایند زمانی مشخص شده و تا پایان شهریور، لباس فرم دراختیار کلیه دانش آموزان متقاضی قرار خواهد گرفت .

کارشناس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش بویراحمد گفت: با نظارت سازمان دانش آموزی و همکاری دیگر نهادهای عضو کارگروه پوشاک مدارس تلاش شده است که لباس فرم با کیفیت دراختیار دانش آموزان قرار گیرد.

او با بیان اینکه لباس فرم دانش آموزان درحال تولید و توزیع به مدارس است افزود: کارشناسان سازمان دانش آموزی و بازرسان سازمان صنعت به منظور بررسی و پیشگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر روند اجرایی طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزی به صورت مستمر از مدارس و تولیدی های پوشاک مجری طرح بازدید بعمل می آورند .

پاکباز از والدین دانش آموزان خواستند جهت تهیه لباس فرم از طریق مدارس محل تحصیل فرزندان خود اقدام نمایند و از خرید لباس های دانش آموزی که به صورت آزاد به بازار عرضه می گردد و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار