مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

بیش از 1.5میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه ها از خیرین زنجان جمع آوری شد

زنجان (پانا) - خیران زنجانی در مرحله اول جشن عاطفه ها بیش از یک میلیاردو 553میلیون تومان بصورت نقدی وکالایی برای کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کردند واین کمک ها همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 1.5میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه ها از خیرین زنجان جمع آوری شد

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی و رفع حوائج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان دیار کریمان و بهشت خیران است افزود :مردم شریف زنجان در کارهای خیر ودستگیری از نیازمندان وسبقت در خیرات همیشه پیشقدم بوده ودر برنامه اجرایی کمیته امداد مشارکت فعال دارند.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری یک میلیاردو553میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه ها خبرداد وگفت:کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها قبل از باز گشایی مدارس در بین بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها با همکاری اداره آموزش و پرورش استان در 10مهرماه سالجاری برگزار می شودخاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان با همکاری آموزش وپرورش درسطح مدارس استان برگزار خواهد شد و تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برای دانش آموزان کم بضاعت همان مدرسه هزینه می‌شود.
صفری به نقش خیرین در رفع نیازهای خانواده‌های محروم اشاره کرد و افزود: خیرین می‌توانند با تهیه بسته‌های فرهنگی و یا پرداخت مبالغ به صورت نقدی در تامین نیاز های دانش آموزان بی بضاعت مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی بعمل آمده، کمکهای جمع آوری شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیاء مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بسترهای الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری ستاره8877ستاره1ستاره024مربع، تلفن گویای 0968877 ونرم افزارهای سکه وسنا کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار