بازدیدمستمرازروند فعالیتهای پروژه مهر98در شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا)-رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از فعالیت کارگروه های پنج گانه پروژه مهر در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمستمرازروند فعالیتهای پروژه مهر98در شهرستانهای استان تهران

حسینعلی مقدم رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بااشاره به فعالیتهای پروژه مهر استان اظهار داشت: کارگروه‌های پنج گانه پروژه مهر در سطح اداره کل و مناطق تابعه مشغول فعالیت می باشند و شورای پروژه مهر تاکنون با برگزاری جلسات منظم و مستمر ابعاد مختلف مسائل مربوط به پروژه مهر را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار داده اند .

او در ادامه با اشاره به چالش مهم نیروی انسانی در این استان گفت: امیدواریم با تصمیماتی که گرفته شده ، بخش زیادی از معضل نیروی انسانی برطرف شود .

دبیر شورای پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با تشریح روند فعالیتهای پروژه مهر از تعمیر و تجهیز ده‌ها مدرسه در سراسر استان خبرداد و خاطر نشان کرد : با وجود کمبودهای مالی گام‌های خوبی برای کاهش مشکلات مربوط به تعمیر و تجهیز برداشته شده است .

مقدم از بازدید مستمر روند فعالیتهای پروژه مهر در ماه شهریور نیز گفت و تصریح کرد: همکاران اداره ارزیابی عملکرد و معاونتهای آموزشی و کارگروه‌های تخصصی به صورت مستمر نحوه پیشرفت امور مربوط به پروژه مهر مناطق را رصد می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار