میر رضا شفیع پور:درخشش دانش آموزان منتخب شهرستانهای استان تهران در مرحله کشوری پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

تهران(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از کسب یازده رتبه برترکشوری در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
میر رضا شفیع پور:درخشش دانش آموزان منتخب شهرستانهای استان تهران  در مرحله کشوری پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 98-97 جشنواره نوجوان خوارزمی باقوت بیشتر و با رویکرد کارآفرینی درهمه مدارس دوره اول متوسطه اجر گردید، اظهار داشت: در این جشنواره در محور پژوهش 9 هزار وبیست وسه نفر ، در محور ادبیات 24 هزار و پانصد و سی وچهار نفر، در محور دست سازه 8 هزار و یکصد وشصت وشش نفر، در محور زبان انگلیسی 6 هزار وسیصد وسه نفرحضور داشتند.

او در ادامه افزود:در محور آزمایشگاه 6 هزار و پانصد وهفتاد ونه نفر در محور بازارچه 23 هزار و چهارصد وبیست وهشت نفر و در مجموع 78 هزار و سی وسه نفر رشته در سطح استانی به رقابت پرداخته و درپایان یازده نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

شفیع پور با اشاره به اینکه مرحله کشوری جشنواره از تاریخ سی ام مرداد لغایت دوم شهریور98 در اصفهان برگزار شد، تصریح کرد:دانش آموز فاطمه مقدمیان در محور ادبیات فارسی حائز رتبه اول، دانش آموزان سینا عباسی و امیرعلی احراری در محور زبان انگلیسی حائز رتبه دوم و دانش آموزان ستایش و سارا تاجیک در محور پژوهش ، علی میزرایی و محمد مهدی شاکر خادملو در محور دست سازه ، مانی فدایی و مهدی غلامیان در محور بازارچه و نرگس سلیمانی و پرنیا سالاروند در محور آزمایشگاه حائز رتبه سوم شدند.

در این دوره از مسابقات دانش آموزانی که درمرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان حائز رتبه شدندبا اهدای تندیس وهدایای ارزنده تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار