سیدمجتبی هاشمی خبرداد: 149رتبه برترحاصل تلاش دانش‌آموزان هنرمند شهرستان‌های استان تهران درسی‌و‌هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کل کشور

تهران(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بسته شدن پرونده سی‌و‌هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کل کشور به میزبانی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سیدمجتبی هاشمی خبرداد: 149رتبه برترحاصل تلاش دانش‌آموزان هنرمند شهرستان‌های استان تهران درسی‌و‌هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کل کشور

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با ابراز خرسندی از مقام‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: این مسابقات در سال تحصیلی 98-97 در سه سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار و پس ‌از آن آثار منتخبین استانها به دبیرخانه کشوری این مسابقات در کانون سمیه شهرری ارسال‌شد.

او در ادامه گفت: در مسابقات امسال در مرحله آموزشگاهی 672 هزار و سیصد و نود نفر در کلیه مقاطع و دوره‌های تحصیلی در بیش از شصت رشته و گرایش از مسابقات استقبال کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: از مجموع شرکت‌کننده‌ها 481 دانش‌آموز برگزیده دوره دوم متوسطه به مرحله کشوری راه یافتند که پس از داوری در مرحله کشوری 150 نفرجهت رقابت در مرحله حضوری مسابقات انتخاب شدند.

هاشمی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ بیست و دوم تا سی ویکم مرداد98 در اردوگاه شهید باهنر تهران و به میزبانی شهرستانهای استان تهران برگزار گردید، اذعان داشت: در این مرحله 989 دانش‌آموز پسر و 1016 دانش‌آموز دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند که شهرستانهای تهران موفق به کسب 149 رتبه برتر شد.

سی‌و‌هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با نام فردا نیز به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار