رئیس سازمان مالیاتی خبر داد:

مهلت پزشکان برای نصب کارتخوان تمدید نمی‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مالیاتی با بیان اینکه باید پاسخگوی نهادهای نظارتی برای عدم اتصال پزشکان به سامانه سازمان مالیات باشند، می‌‌گوید تا پایان شهریور۱۵تا۲۰صنف دیگر که باید به سامانه متصل شوند اعلام می‌شوند.

کد مطلب: ۹۵۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مهلت پزشکان برای نصب کارتخوان تمدید نمی‌شود

به گزارش مهر، امیدعلی پارسا، رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مهم‌ترین مسأله‌ایکه باید مورد تاکید قرار بگیرد این است که تمام مردم کشور باید به سامانه فروشگاهی متصل شوند.

وی افزود: تمام حرف و مشاغل باید برای تمام معاملات کالا و خدمات در سراسر کشور به سامانه فروشگاهی متصل شوند تا شفاف سازی صورت گیرد.

پارسا ادامه داد: در گام‌های نخستین مطابق با آنچه که قانون گذار در بودجه امسال حکم کرده بود، باید از اول سال جاری صاحبان حرف پزشکی به سامانه مذکور متصل می‌شدند؛ اما با توجه به اینکه هنوز این اتصال برقرار نشده است، ما به عنوان متولی امور مالیات کشور باید پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشیم که چرا با گذشت ۶ ماه از سال هنوز ایناتفاق نیفتاده است.

آخرین مهلت پزشکان؛ ۱۵ شهریور / ‏‬ این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد

وی تصریح کرد: به هر حال ما زمان ثبت نام پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی را با دو بار تمدید، به ۱۵ شهریور ماه موکول کردیم و این زمان دیگر تمدید نمی‌شود.

پارسا یادآور شد: باید حافظه مالیاتی روی سرورهای شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت یا «پی اس پی» نصب شود تا اطلاعات مالی مطب بدون دخل و تصرف در سازمان امور مالیاتی ذخیره شود.

وی تاکید کرد: مطابق با برنامه ریزی ها از مهرماه تمام دریافت‌هایی که پزشکان دارند باید از طریق دستگاه کارتخوانصورت گیرد.

۲۰ صنف دیگر تا پایان شهریور باید به سامانه سازمان مالیاتی متصل شوند

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که چه تعداد پزشک تاکنون در سامانه سازمان امور مالیاتی ثبت نام کرده‌اند، افزود: عدد نمی گویم اما تعداد ثبت نام کنندگان رو به افزایش است؛ به هر حال امیدوارم پزشکان ما در این فرصتی که تعیین شده است فرآیند ثبت نام را تمام کنند.

پارسا همچنین از برنامه ریزی برای اخذ مالیات از مشاغل دیگر خبر داد و گفت: تا پایان شهریور ماه بین ۱۵ تا ۲۰ صنف دیگر از جمله وکلا را که باید به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل شوند اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار