همایش بزرگ احلی من العسل در اردبیل برگزار می شود

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ احلی من العسل هفتم ماه محرم در اردبیل برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ احلی من العسل در اردبیل برگزار می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی همایش حلی من العسل که در آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت : همزمان با سراسر کشور با همکاری اداره کل آموزش وپرورش،سپاه حضرت عباس (ع) ،سازمان بسیج دانش آموزی،تشکل های دانش آموزی و سایر ادارات و دستگاه های متولی فرهنگی در سطح استان اردبیل برگزار می شود .

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت دینی دانش آموزان ، تصریح کرد:اینگونه همایش ها زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان را با زندگی و حماسه آفرینی شهدای کربلا و رشادت ها و جوانمردی های سرورو سالار شهیدان فراهم می کند.

او بیان کرد:همایش بزرگ دانش آموزی احلی من العسل هفتم محرم سالجاری راس ساعت 9:30صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) با شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز از مدارس نواحی 1 و2 اردبیل برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز از همکاری هم جانبه سپاه استان جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش خبر داد و گفت :این همایش ملی علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان های استان نیز برگزار می شود .

سرهنگ پاسدار شکر عبدی معرفی شخصیت والای حضرت قاسم (ع) برای نوجوانان را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و‌ابراز داشت: ازهمه دستگاههاا بویژه ازنهادها ومراکز فرهنگی انتظار میرود در برگزاری این همایش مشارکت فعالانه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار