عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی : همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می شود

بیرجند(پانا)ـ عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین روز جمعه ماه محرم (6 محرم) مصادف با 15 شهریورماه جاری خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی :  همایش شیرخوارگان حسینی  برگزار می شود

علیرضا گرجی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) و نمایندگی آن در خراسان جنوبی همایش شیرخوارگان حسینی را هر ساله برگزار می‌کند.

اوگفت: در نخستین روز جمعه ماه محرم (6 محرم) مصادف با 15 شهریورماه جاری همایش شیرخوارگان حسینی برگزار خواهد شد.

عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی افزود: امسال در 6 هزار و 500 نقطه کشور و 45 کشور جهان این همایش انجام می‌شود و در خراسان جنوبی این همایش در بیش از 200 نقطه در 11 شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

گرجی تصریح کرد: در سراسر کشور کارگاه‌های دوخت لباس به صورت خودجودش ویژه همایش شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود که در استان نیز این کارگاه شکل گرفته است.

او ادامه داد: امسال 8 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در استان دوخت شده و در ابتدای روز همایش این لباس بین مادران برای فرزندان زیر دو سال توزیع می‌شود.

عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خیران که آمادگی کمک دارند می‌توانند به ازای هر دست لباس مبلغ 3 هزار تومان در اختیار نمایندگی هیئت حضرت علی اصغر(ع) استان قرار دهند و یا به شماره کارت 6037707000126965 بانک کشاورزی واریز کنند تا به نیابت آن‌ها لباس تهیه و در همایش توزیع شود.

گرجی اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز استان در 3 نقطه حسینیه جماران، آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) و سالن شهیدین قاسمی برگزار خواهد شد.

او افزود: همچنین برای ایاب و ذهاب همشهریان نیز در سه نقطه میدان آزادی، میدان امام خمینی(ره) و میدان ابوذر وسایل نقلیه برای رفاه مردم حضور خواهند داشت.

عضو هیئت امنای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان جنوبی گفت: بیان مظلومیت و واقع گویی حادثه کربلا با تکیه بر عاطفی ترین نقطه کربلا یعنی حضرت علی اصغر(ع)، ایجاد هماهنگی، همسویی و وحدت رویه به منظور راه‌اندازی نهضت عاشوراشناسی در جهان، نشان دادن ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع)، بیعت مادران با آرمان‌ها و اهداف امام حسین(ع) و اعلام آمادگی مادران در تربیت سرباز برای صاحب الزمان(عج) از جمله اهداف این همایش است.

گرجی با بیان اینکه سال گذشته 45 هزار نفر در همایش شرکت کردند که از این تعداد 20 هزار نفر در مرکز استان شرکت کرده بودند بیان کرد: گهواره گردانی، سخنرانی و نذرنامه خوانی از جمله برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار