نشست هم اندیشی مناطق سه گانه آبپخش، سعد آباد وشبانکاره با حضور مسئولان استانی برگزار شد

شبانکاره ،بوشهر(پانا)_نشست هم اندیشی مناطق سه گانه آبپخش، سعد آباد وشبانکاره با حضور نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات کانون فجر سعدآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مناطق سه گانه آبپخش، سعد آباد وشبانکاره با حضور مسئولان استانی برگزار شد

نشست هم اندیشی مناطق سه گانه آبپخش، سعد آباد وشبانکاره با حضور نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان، مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان، بخشداران بخش های سه گانه، رئیس و معاونین مناطق سه گانه آموزش و پرورش و مدیران مدارس در مناطق سه گانه در محل سالن اجتماعات کانون فجر سعدآباد برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی ابتدا نمایندگان مدیران مدارس درمناطق سه گانه و رئیس ادارات به بیان مشکلات، کمبودها و دغدغه های خود پرداختند و راهکارهایی را در رفع این مشکلات بیان کردند.

خانم طیبه دریسی و آقای محمد جعفرحاتمی به نمایندگی از مدیران منطقه شبانکاره به بیان مشکلات و کاستی ها در سطح مدارس منطقه شبانکاره پرداخته و خواسته ها و راهکارهای خود را دراین باره بیان داشتند.

همچنین رئیس آموزش وپرورش منطقه شبانکاره، عباسی گزارشی از تلاش ها و فعالیتهای صورت گرفته در جهت رفع نیازها و کمبودها در مدارس ارائه نمود.

مدیر کل نوسازی با ارائه گزارشی از بازسازی و نوسازی مدارس گفت: عملیات مقدماتی نقشه کشی ساختمان جدید آموزشگاه شهید رئیسی نژاد شبانکاره در دستور کار قرار گرفته که امید است با تهیه اعتبار اولیه در سال جاری مرحله عملیاتی تخریب ونوسازی ساختمان را بتوانیم شروع کنیم.

مهندس مرادی همچنین ازافتتاح دبیرستان شهید دشتی روستای بویری درمهر ماه امسال خبر داد.

نماینده مردم دشتستان نیز با اشاره به سفر معاون وزیر و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور به شهرستان دشتستان اظهار داشت: با سفر آقای رخشانی مهر پروزه های نیمه تمام زیادی در منطقه از حالت رکود خارج شده و با تامین اعتبار ادامه کار خواهند شد تا به بهره برداری برسند

سعادت سپس بیان داشت: ما امسال تلاش داریم تا کلاس های فاقد کولر در مدارس را به وسایل سرمایشی تجهیز نماییم و در این راستا توانسته ام اعتباراتی را از سایر ادارات و نهادها دریافت نمایم که به کمک اداره کل نوسازی این امر محقق خواهد شد.

سپس سرپرست اداره کل استان ابراز داشت: ما تلاش داریم پروژه مهر امسال رابا شکوه تر از همیشه برگزار کنیم و در این راستا با وجود مشکلات و کمبود نیروی انسانی هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

همچنین دکتر حسینی تاکید داشت: در بحث آموزش باید بیشتر به رشته های کارودانش اهمیت دهیم و با مشاوره صحیح به دانش آموزان علاقه مندان و استعدادهای این رشته های فنی را به سمت هنرستان ها راهنمایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار