افتتاح سالن چند منظوره شهید مدافع حرم علی آقایی دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه 2اردبیل

اردبیل (پانا) - با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان اردبیل ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل و رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل سالن چند منظوره شهید مدافع حرم علی آقایی دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه2 اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن چند منظوره شهید مدافع حرم علی آقایی دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه 2اردبیل

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان در این مراسم ضمن تجلیل از کارهای انجام شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدای بزرگوار دراین دبیرستان ، توجه و اهتمام آموزش و پرورش استان و ناحیه به تکریم شهدا و ایثارگران را ستودنی و قابل تقدیر توصیف نمود.

شاهی با بیان اینکه ما فرزند محرم و عاشورا هستیم ، داشتن روحیه ایثارگری را ضامن بقای انقلاب اسلامی عنوان کرده و تصریح کرد: در این راه نباید کوتاهی شود و همه افراد به نسبت موقعیت و جایگاهشان وظایفی در این زمینه بر عهده دارند.

یوسف احمدی ،مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل نیز دراین مراسم طی سخنانی نیاز امروز دانش آموزان را توجه به تمامی ابعاد و ساحت های ذکر شده در سند تحول بنیادین ذکر کرده و بر ضرورت توجه به آموزش مهارت های زندگی در کنار یادگیری علوم مختلف تاکید کرد و افزود: یادگیری محض علوم بدون فراگرفتن مهارت زندگی کافی نیست .

در این سالن که به نام شهید مدافع حرم علی آقایی نامگذاری گردیده است، علاوه بر وجود فضای معنوی برای اقامه نماز و برگزاری همایش های مختلف ، فضای مناسبی برای مطالعه دانش آموزان نیز فراهم گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار