بازپس گیری٤٢ هزار و ٩٠٠ مترمربع از اراضی ملی منطقه مهارلو از دست متصرفان و زمین خواران

شیراز (پانا) - رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان از بازپس‌گیری ٤٢ هزار و ٩٠٠ مترمربع از اراضی منطقه مهارلو این شهرستان از دست متصرفین خبر داد .

کد مطلب: ۹۵۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازپس گیری٤٢ هزار و ٩٠٠ مترمربع از اراضی ملی منطقه مهارلو از دست متصرفان و زمین خواران

مجتبی شریفی سعدی افزود: این اراضی در سالهای گذشته مورد تعرض و تصرف قرار گرفته بود که با پیگیری قضایی توسط واحد حقوقی این اداره و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و دادستان شهرستان ،احکام قطعی صادر و متصرفین محکوم به رفع تصرف از اراضی ملی شدند.

او بیان داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروستان توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام و اراضی به انفال مسترد شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان ارزش این اراضی ملی را ٤٢٩ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب،تصرف و آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی بوده و شماره تلفن ١٥٠٤ ، امداد جنگل و مرتع در هر ساعت از شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است .

طبق آمار ارایه شده از ابتدای سال جاری تاکنون ٤٥ هزار و ٥٠٠مترمربع از اراضی ملی شهرستان سروستان که توسط متخلفان تصرف شده بود با احکام قضایی رفع تصرف و به انفال بازگشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار