سفر انیمیشن «منو ببین» به آفریقا

تهران (پانا) - انیمیشن کوتاه «منو ببین» به کارگردانی رضا مهرانفر در ادامه حضور بین­ المللی خود،تابستان امسال در جشنواره فیلم کمک (FilmAid) در نایروبی کنیا به نمایش درآمده است.

کد مطلب: ۹۵۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سفر انیمیشن «منو ببین» به آفریقا

به گزارش مشاور رسانه‌ای انیمیشن «منو ببین»، این انیمیشن پس از حضور در جشنواره­های آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره Short to The Point رومانی، جشنواره فیلم کوتاه مسکو و جشنواره کینولیکبز (Kinolikbez) شهر سن‌پترزبورگ، از 19 آگوست تا ششم سپتامبر در کنیا حضور دارد . «منو بین» علاوه بر نمایش­ های رسمی این جشنواره، برای پناجویان کمپ­ های «داداب» و «کوکوما» کنیا به نمایش درآمده است و اولین نمایش این انیمیشن در قاره آفریقا محسوب می­شود.

این جشنواره با هدف رساندن صدای پناهجویان جوان در سراسر دنیا در واکنش به بحران­های پناهچویان کوزوو توسط جمعی از فیلمسازان مستقل پایه­ گذاری شد. جشنواره فیلم «کمک» هر ساله این توانایی را دارد که به جمعیتی بالغ بر 100 پناهجوی جوان آموزش­­های لازم برای روایت داستان شخصی زندگی­ شان در قالب فیلم، عکس، روزنامه­ نگاری، رادیو و رسانه­ های دیجیتال را ارائه کرده و از آنها در این راستا حمایت کند. شعار دوازدهمین دوره این جشنواره در کنیا، «تنوع، شمول و استحکام» است.

«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­ کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می ­شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است.

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر، تهیه کننده: مریم صانعى، نویسنده: مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى ، سوپروایزر بخش انیمیشن : اسفندیار حاجى اسدالهى ، مدیر دوبلاژ : یگانه رمضانى ،صداگذار: آرش قاسمی، پخش بین ­المللی: فیدان، مشاور رسانه ­­ای: سعیده الله­ دادی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار