آیین تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی شهر تهران

تهران (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی شهر تهران، به میزبانی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران ، با حضور رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود شکوهی، مدیر کل دفتر دبستانی وزارت، نادیا دواری، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، جمعی از مدیران مدارس تابعه مناطق 19 گانه شهر تهران و برگزیدگان درس پژوهی شهر تهران در سال تحصیلی 98-97، در سالن همایش های 13 رجب آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد. 

کد مطلب: ۹۵۱۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، در این مراسم، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دقت نظر و تسریع در پیمایش امردرس پژوهی را از همکاران حوزه آموزش در گستره ی ملی خواستار شد.


وی در ادامه ی سخنان خود درس پژوهی را عاملی جهت بستر سازی مناسب به منظور اشاعه مفاهیم کاربردی آسان در زمینه علمی و عملی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی برشمرد.


عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن بیان تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، به اهمیت ویژه ی مقوله ی پژوهش اشاره نموده و خاطر نشان کرد: آنچه که موجبات ارتقاء پیمایش در عرصه ی علمی را در سطح مدارس و مراکز آموزشی رهنمون می سازد، تحقیق و پژوهش می باشد که مصداق بارز آن در این میدان، انجام فرآیند درس پژوهی، توسط آموزگاران عزیز در سطوح مختلف است.


در پایان این مراسم، آیین تقدیر و تجلیل از 158 نفر از برگزیدگان مناطق 19 گانه و اداره آموزش استثنایی شهر تهران به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار