در جمع رتبه های برتر کنکور مطرح شد:

گوهر علم با صیقل معرفت ارزشمند می شود

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: علم و دانش همچون صدفی است که گوهر آن با صیقل معرفت ارزشمند می شود.

کد مطلب: ۹۵۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
گوهر علم با صیقل معرفت ارزشمند می شود

محمدعلی واقعی در همایش تجلیل از رتبه های برترشهرستان بیرجند در کنکور سراسری ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان،خانواده ها و معلمین گرانقدر عنوان کرد: یقینا این موفقیت نتیجه لطف و عنایت خداوند و پس از آن تلاش های دانش آموزان و معلمین گرانقدرشان و حمایت و پشتیبانی خانواده ها و برنامه ریزی درست مدیران در مدارس و آموزش و پرورش است.

اوافزود: شما دانش آموزان باتلاش و کوشش وارد مسیر جدیدی از زندگی شده اید که بخش مهمی ز زندگی آینده شما وابسته به کوشش امروزو برنامه ریزی شما در ادامه مسیر تحصیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیرجند مهد علم و فرهنگ، خاستگاه مشاهیر و پدران علم فراوانی است و شما عزیزان باید تلاش نمایید که جا پای این بزرگان گذاشته و سرمنشا خدمات بسیاری به این کشور و شهر باشید.

او افزود: در آینده ی نزدیک هریک از شما متخصصی متعهد در یک حوزه خواهید بود،انتظار داریم ان شاالله کسانی که برای موفقیت شما زحمت کشیده اند را از یاد نبرید و مردم این شهر و دیار از تخصص شما بهره مند شوند.

واقعی خاطرنشان کرد: جواهر علم شما زمانی نمایان و ارزشمند می شود که با معرفت صیقل داده شود،علم و معرفت دو بال شما خواهند بود که شا را در مسیر تعالی قرار می دهند، در یاد داشته باشید که علم بدون تدین و تقوا می تواند موجب آسیب به کل جامعه بشری شود، تمام سلاح های کشتارجمعی که هرساله در جهان ویرانی های عظیمی به بار می آورند ثمره همان دانش بدون تعهد و تقواست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: مسیر پیش روی شما مسیر آسانی نیست و رشد علمی و معنوی شما باسختی های بسیاری همراه خواهد بود اما در اوج سختی از خداوند منان استعانت بگیرید که الا بذکر الله تطمئن القلوب

محمدعلی واقعی در ادامه با اشاره به اینکه این موفقیت را قطعا ثمره تلاش یک معلم یا یک مدیر نمی دانیم عوان کرد: موفقیت امروز شما حاصل 12سال زحمت ده ها معلم و مدیر است خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ما بر ین است که باتوجه به وجود امتحانات نهایی در پایه دوازدهم فشار کنکور را تقسیم کنیم در سه سال دوم متوسطه و دانش آموز از پایه دهم با برنامه ریزی وارد ماراتن کنکور شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: آمارها در بیرجند نشان می دهد امسال با افزایش در رتبه های برتر کنکور مواجهیم و امیدواریم با یاری خدا و همت دانش آموزان و اولیا و برنامه ریزی های صورت گرفته در اداره کل آموزش و پرورش شاهد موفقیت روزافزون دانش آموزان استان در کنکور و دیگر رقابت های علمی و فرهنگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار