معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش زبرخان خبر داد:

رتبه اول استان توسط دانش آموزان زبرخان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته علوم انسانی

پانا (زبرخان) - در همایش جشن سپاس از مدیران و دبیران منتخب دوره دوم متوسطه که با حضور مدیر کل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهید حاتمی ناحیه ۴ مشهد برگزار شد از مدیران مدارس زبرخان تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول استان توسط  دانش آموزان زبرخان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته علوم انسانی

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش زبرخان با اشاره به توفیقات کسب شده توسط مدارس این منطقه افزود: در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ رتبه اول میانگین نمره رشته علوم انسانی پایه دوازدهم در امتحانات نهایی استان، رتبه چهارم استان در رشد نمرات ‌و درصد قبولی پایه دوازدهم در امتحانات نهایی را کسب کردیم.

مهدی میمری همچنین با اشاره به همایش برگزار شده در این خصوص گفت: در این مراسم از مدیر دبیرستان حضرت زینب کبری(س) شهر درود به دلیل کسب رتبه اول استان در رشته علوم انسانی و رتبه دوم استان در رشته علوم تجربی در بین دبیرستان های عادی استان از لحاظ درصد و میانگین نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم و همچنین از مدیر دبیرستان سکینه شاهی به دلیل کسب رتبه سوم استان در بین دبیرستان های عادی از نظر میزان قبولی و میانگین نمره رشته علوم انسانی در امتحانات نهایی پایه دوازدهم تجلیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اولین سال استقرار پایه دوازدهم در نظام ۳-۳-۳-۳ و حساسیت خاص در امتحانات نهایی این پایه کسب این توفیقات در آموزش و پرورش منطقه زبرخان مایه مباهات و نشان دهنده استعداد بالای دانش آموزان زبرخانی است.

میمری توفیقات کسب شده را مرهون تلاش و زحمات دبیران و مدیران مدارس منطقه زبرخان دانست و افزود: حوزه آموزش در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دوره های توانمندسازی و همچنین جلسات کارگاهی متعدد ویژه معلمین، مدیران و دانش آموزان برگزار نموده و از هیچ تلاشی جهت رشد و پیشرفت توان علمی دانش آموزان دریغ نمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار