وزیر صنعت، معدن و تجارت : در مجتمع فولاد قائنات تاکنون بیش از 2 هزار و 350 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیرجند(پانا) ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و با وضعیت ضعیف بودجه‌ای هستیم اما هیچ  محدودیت اعتباری برای استان‌های محروم کشور مانند خراسان جنوبی قائل نیستیم.

کد مطلب: ۹۵۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت :  در مجتمع فولاد قائنات تاکنون بیش از 2 هزار و 350 میلیارد تومان هزینه شده است.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست توسعه و سرمایه گذاری خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجتمع فولاد قائنات تاکنون بیش از 2 هزار و 350 میلیارد تومان هزینه شده است.

او گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و با وضعیت ضعیف بودجه‌ای هستیم اما هیچ محدودیت اعتباری برای استان‌های محروم کشور مانند خراسان جنوبی قائل نیستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی و اصولی وزارت خانه این است که نیروها در هر شرکت بومی منطقه جذب شود.

رحمانی با بیان اینکه تامین لاستیک سنگین برای وزارت صمت و کشور مهم است و از هر جایی که باشد منابع موجود برای توسعه کویرتایر تامین می‌کنیم، تصریح کرد: باید گردش مالی در همان استان و منطقه باشد و پول از استان خارج نشود.

او ادامه داد: تدارکات شرکت تا جایی ممکن است از داخل استان تامین شود و خراسان جنوبی از ظرفیت بسیار خوب مرز برخوردار بوده و بازگشایی برخی از بازارچه‌های تعطیل در استان پیگیری می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه یکی از سیاست‌‌های وزارت صمت نیز بازگشایی تمام گذرگاه‌های مرزی کشور است، خاطرنشان کرد: امسال نیز استان خراسان جنوبی رتبه اول تخصیص بودجه برای اکتشاف را دارد.

رحمانی اظهار کرد: باید سرمایه گذاران را جذب کنیم و هیچ تضادی نداریم و هر کسی که آماده سرمایه گذاری در استان باشد از آن حمایت می‌کنیم.

او با بیان اینکه توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور از سیاست‌های وزارت صمت نیست، گفت: باید شورای معادن در استان نیز شکل بگیرد./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار