فرماندارملارد: پاسداری ازفرهنگ عاشورا و ایستادگی دربرابرظلم سبب شده دشمنان درمقابل عظمت ملت ایران سرتعظیم فرود بیاورند

ملارد(پانا)-درآستانه ماه محرم همایش پیام آوران عاشورا باحضور فرماندار، ائمه جمعه ملارد و صفادشت، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان ملارد در سالن اجتماعات شهید طحانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد: پاسداری ازفرهنگ عاشورا و ایستادگی دربرابرظلم سبب شده دشمنان درمقابل عظمت ملت ایران سرتعظیم فرود بیاورند

این همایش با حضور ۵۰۰ نفر از مسئولین هیئت‌های مذهبی شهرستان ملارد و با هدف هم افزایی و همگرایی برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات ایام محرم برگزارشد.

سهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) در سخنانی گفت: مسئولان هیئات آسیب ‌شناسی فرهنگ عزاداری و ضرورت برنامه‌ریزی اصولی و مناسب در راستای ارتقای سطح آگاهی دینی و تغذیه فکری جوانان را در مجالس امام حسین (ع) را در دستور کار قرار دهند.

او افزود: امام حسین(ع) با خانواده در واقعه کربلا حضور یافت، از این رو هیئات انقلابی برای ترویج و تثبیت سبک زندگی اسلامی که بر مبنای تحکیم خانواده است، توجه و تلاش می‌کند.

سهرابی تصریح کرد:امروز هیئت‌های انقلابی باید در مقابله با شبهات و آسیب‌هایی که دشمن بر پیکر بنیان خانواده و تولید نسل در ایران وارد می‌کند، آگاهی و بصیرت مردم را بالا ببرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مسئولان هیئات به مسائل ومشکلات فکری و دنیوی عزاداران حسینی دغدغه مندباشند تا هرهیئت پایگاهی برای خدمت به مردم باشد.

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد نیز در این همایش در سخنانی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش گفت: از همه کسانی که برای شکوه اقامه عزای امام حسین (ع ) تلاش می کنند قدردانی می کنم.

او انقلاب ایران اسلامی و موفقیت در جنگ تحمیلی را مرهون پیروی از فرهنگ عاشورای حسینی عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهارداشت: رعایت زمان و پرهیز از اصراف و استفاده از سخنران مورد توجه مسئولان هیئات قرار گیرد.

تذکرات ترافیکی، رعایت نظم ومسائل امنیتی وتوجه به تذکرات وهمکاری نیروها ی انتظامی از جمله سخنان سرهنگ همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارددر این همایش بود.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار