راهیابی تیم بسکتبال جوانان کازرون به مسابقات استانی

کازرون (پانا) - ریئس هیئت بسکتبال شهرستان کازرون از برگزاری جشن پایان دوره تابستان سال جاری همزمان با مسابقات بسکتبال جوانان استان خبر داد و افزود: 150 دانش آموز در کلاس های تابستانی شرکت داشتند.

کد مطلب: ۹۵۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی تیم بسکتبال جوانان کازرون به مسابقات استانی

حامد خدادادی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: بسکتبال یک رشته مفرح، سالم و گروهی است و این دومین جشن در شهرستان کازرون است و از الآن قدم بزرگی در این راه برداشته ایم تا رشته ورزشی سالمی را در این جامعه و خصوصا در آموزش و پرورش انجام دهیم.

او افزود: جشن پایان دوره، در آخر هر ترم برگزار می شود ولی این ترم به احترام امام حسین (ع) یک ماه زودتر برگزار شد و به دانش آموزان عکس و لوحی اهدا شد.

خدادی همزمان شدن جشن با آغاز مسابقات جوانان بسکتبال استان را به فال نیک گرفت و ادامه داد: هدف از برگزاری دومین جشن، رونمایی از لباس جدید تیم جوانان شهرستان و بدرقه آنان به مسابقات بود و انرژی به نونهالان، که آنان نیز روزی موفق خواهند شد و افتخاری برای شهرستان کسب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ده نفر از بازیکنان به نام‌های علیرضا ماندگار، علیرضا فلاحتی، سینا میرزایی، دانیال بذرافشان، مهدی معصومی، امیر حسین نامداری، رضا کشتکار، محمد طاها فاطمی، مهران پورانداخت و همایون سیاوش پور به مسابقات استانی جوانان بسکتبال که در استهبان برگزار می شود، اعزام شدند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار