معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین:

سازمان دانش آموزی مسئولیت توزیع تغذیه سالم را در مدارس برعهده بگیرد

قزوین (پانا)- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر لزوم نظارت بر بوفه مدارس برای تهیه اقلام مناسب خوراکی، گفت: سازمان دانش آموزی مسئولیت توزیع تغذیه سالم را در مدارس برعهده بگیرد.

کد مطلب: ۹۵۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی مسئولیت توزیع تغذیه سالم را در مدارس برعهده بگیرد

علی انصاری صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با محوریت لباس فرم و بوفه مدارس در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف دستورالعمل مربوط به بوفه مدارس، نظارت بر توزیع تغذیه سالم از سوی بوفه های مدارس است و اینکه ما بتوانیم این فرهنگ صحیح را در مدارس خود جا بیاندازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه روزانه حجم بالایی از جمعیت دانش آموزان استان از بوفه های مدارس مواد خوراکی خود را خریداری می کنند، در این بخش دو ظرفیت بزرگ نهفته است؛ یکی از این ظرفیت ها توزیع تغذیه سالم و نظارت قوی در این زمینه است و دوم اینکه می توان از این طریق بخش اقتصادی آموزش و پرورش را نیز فعال تر کرد.

انصاری به نقش سازمان دانش آموزی استان در این زمینه اشاره داشت و تصریح کرد: سازمان دانش آموزی مسئولیت توزیع تغذیه سالم را در مدارس استان برعهده بگیرد و می تواند رایزنی های لازم را با شرکت های مختلف که تولیدکننده مواد غذایی سالم هستند، داشته باشد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص لباس فرم دانش آموزان نیز، بر دقت مدیران مدارس و دست اندرکاران لباس فرم برای قرارداد با خیاطی ها و واحدهای دارای پروانه تأکید کرد و گفت: بخشنامه جدیدی در این رابطه آمده است که در حال بررسی کارشناسانه آن هستیم تا پس از بررسی هاب لازم به مدارس ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار