رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی مدارس استثنایی کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی مدارس استثنایی در مرکز استثنایی باغچه‌بان شهر کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی مدارس استثنایی کرمانشاه برگزار شد

فرزاد سهیلی رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: این مراسم در روز ششم شهریور ماه جاری با حضور مدیران و مربیان پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی، جمعی از دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در مرکز استثنایی باغچه‌بان شهر کرمانشاه برگزار شد.

فرزاد سهیلی ضمن اشاره به اهمیت برنامه‌های مبتنی بر آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اظهار داشت: خوشبختانه در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت مدراس استثنایی در سراسر استان، امسال با برنامه‌ریزی مدون ایده‌ها و برنامه‌های جالبی در قالب شعر، سرود، موسیقی، آموزش مهارت‌های اجتماعی، کلاس‌های قرآن، احکام، نقاشی و ....برای‌ دانش‌آموزان استثنایی طراحی و اجرا شد.

وی با قدردانی از زحمات همه مربیان و اعزام دانش‌آموزان به مسابقات کشوری فرهنگی_ورزشی در تهران که تابستان جاری برگزار شد، اشاره کرد و افزود: دختران دانش‌آموز توانستند رتبه‌های خوبی را در بخش حفظ قرآن و نمایش به دست آورند.

سهیلی به نقش شادی و نشاط درمدارس و ارتقاء شخصیتی، شکل‌گیری هویت و موفقیت آموزش اشاره کرد: و از مدیران مدارس خواست تا در برنامه‌های بازگشایی مدارس در ایام ماه محرم توجه داشته باشند.

در ادامه رضا موزونی مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی جهت حضور در این مراسم گفت: کارکردن با دانش‌آموزان استثنایی نیازمند دانش، تجربه، حوصله و انگیزه می‌باشد که همه این‌ها به خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: براساس توصیه‌های مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش می‌بایست به گونه‌ای عمل کند که حتی یک استعداد هدر نرود.
پس از اجرای نمایش، سرود، دکلمه و ... با اهداء جوایز از همه دانش‌آموزان فعال در پایگاه‌های تابستانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار