آغاز جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) اردبیل گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سطح استان با ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار جهت کمک‌رسانی مردم به 6هزار و 200دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان آغاز شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید در اردبیل

صفر توحیدی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اظهار کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان چشم انتظار کمک‌های مردم استان در جشن عاطفه‌ها هستند.

او با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سطح استان با ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار آغاز شده افزود: مرحله دوم این جشن نیز از اول مهرماه در هزار و ۲۰۰ مدرسه استان شروع و تا اواسط مهرماه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) استان ابراز داشت: در سال گذشته ۱۷۰ هزار پاکت جهت جمع آوری مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌های مدارس توزیع شده بود که امسال این تعداد به ۲۰ هزار پاکت می‌رسد.

توحیدی میزان جمع آوری مشارکت‌های مردمی را در جشن عاطفه‌های سال گذشته در ۸۰۰ مدرسه استان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌های مدارس در همان مدرسه بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت مدارس تقسیم می‌شود.

اوبا اشاره به فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل، ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری جمع آوری کمک‌های خیرین محلات و توزیع این کمک‌ها در بین نیازمندان همان محله است که در سال گذشته در مراکز نیکوکاری استان ۱۴ میلیارد تومان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: طرح نان مهربانی در ۵۰ نانوایی سطح استان در راستای مشارکت خیرین در تهیه نان مورد نیاز نیازمندان محلات استان در حال اجرا است.

توحیدی گفت: در سال تحصیلی گذشته با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری استان، هزینه تهیه لوازم التحریر، کتب درسی، ایاب و ذهاب یک‌ساله و هزینه تحصیل دانش آموزان توسط کمیته امداد استان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار