تجلیل از برگزیدگان طرح های آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- آیین تجلیل از برگزیدگان برنامه های مدارس ابتدایی و یادبود همکاران مرحومه( امیر منش ، عبادی ) با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش ، فرماندار و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات تدبیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان طرح های آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان امیدیه

روز گذشته مراسم تجلیل به همت مدیران خیر مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی با حضور ریاست اداره ، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان و خانواده‌های مرحومه( امیر منش، عبادی ) در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید .

در این راستا از مدیران برتر و حائز رتبه در طرح‌های ابتدایی و سرگروههای آموزشی، راهبران ، معلمان ساعی ، فعالین طرح لازم التوجه، همکاران فعال در طرح سنجش ، ارزیابان طرح های ابتدایی و دیگر همکاران حائز رتبه استانی نیز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا احمدرضا کرایی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان به دستاورد های آموزش ابتدایی در یک سال اخیر اشاره کرده و از زحمات همکاران این حوزه تقدیر نمود ، او افزود: تمام همت و تلاش شما باید بر این باشد که تا دانش آموزان محقق باشند زیرا اگر دوره ابتدایی مطابق با اهداف نظام تعلیم و تربیت حرکت رو به جلو داشته باشد تضمینی برای تمام برنامه‌های دوره‌های بعد خواهد بود . سپس فرماندار محترم نیز ضمن تشریح جایگاه معلم خصوصا همکاران شاغل در دوره ابتدایی اشاره کرده و تاکید نمود: نگاه جامعه باید نسبت به جایگاه فرهنگیان تغییر کرده و بیشتر به فرهنگیان توجه شود .

در پایان کارشناس آموزش ابتدایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران حوزه ابتدایی در رابطه با این همایش توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار