بخشدار نیر خبر داد: بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی مجتمع غدیر در آینده‌ای نزدیک

یزد(پانا)-بخشدار نیر در نماز جمعه این بخش گفت: پروژه آب‌رسانی مجتمع غدیر پیشرفت خوبی را داشته است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکلات دیرینه مردمان این بخش رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بخشدار نیر خبر داد: بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی مجتمع غدیر در آینده‌ای نزدیک

"سید روح‌الله میر خلیلی" به مشکلات تأمین آب شرب روستاهای بخش نیر اشاره و بیان داشت: علیرغم مشکلات موجود اقتصادی، تحریم‌ها و نوسانات اقتصادی پروژه آب‌رسانی مجتمع غدیر پیشرفت خوبی را داشته است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکلات دیرینه مردمان این بخش رفع خواهد شد.
وی در ادامه افزود: ضمن اینکه موضوع انتقال آب پایدار به روستاهای شهرستان تفت و به‌تبع آن بخش نیر در دستور کار دولت قرار دارد و اقدامات خوبی انجام و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
بخشدار نیر در ادامه سخنان خود به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای توسعه روستایی اشاره کرد و افزود: در مناطق روستایی تسهیلات با نرخ سود پایین و شرایط مناسب به متقاضیان سرمایه‌گذاری پرداخت خواهد شد.

" میر خلیلی" درپایان با بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعددی در بخش نیر بودیم و با افزایش درآمد دهیاری‌های بخش و روستاهای فاقد دهیاری، پروژه‌های عمرانی در بسیاری از روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری بخش نیر اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار