در گفت‌وگو با پانا

سیروس دین‌ محمدی: استقلال با استراماچونی متحول نشده است

استقلال مدیر فنی می‌خواهد

تهران (پانا) – مربی سابق استقلال با بیان اینکه در استقلالِ استراماچونی طی دو هفته اول تحول فنی ندیده است، مشکل اصلی این تیم را نبود بازیکن باتجربه در زمین عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سیروس دین‌ محمدی: استقلال با استراماچونی متحول نشده است

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرگار پانا درباره عملکرد استقلال در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر و توقف این تیم در آخرین ثانیه‌ها مقابل فولاد خوزستان گفت: «متأسفانه در نیمه اول استقلال خیلی ضعیف کار کرد اما در نیمه دوم کمی بهتر شد. در مجموع معتقدم این استقلال استراماچونی در حد و اندازه استقلال ظاهر نشد. آنها باید به گل‌های بیشتری فکر می‌کردند و برای آن تلاش می‌کردند تا اگر در دقایق آخر به هر دلیلی گل می‌خوردند باز هم برنده این مسابقه می‌شدند اما به یک گل بسنده کردند و در نهایت بازی مساوی شد.»

وی ادامه داد: «یکی از ضعف‌های استقلال در این بازی این بود که بازیکنان استقلال پس از گل برتری بازی را تمام شده دانستند و فکر کردند با همان گل برنده میدان خواهند بود. من اعتقاد دارم می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند اما این کار را نکردند.»

مربی سابق استقلال در مورد مسائل فنی استقلال خاطرنشان کرد: «از نظر فنی در استقلال موضوعی خاصی ندیدیم. البته تیم نسبت به هفته اول بهتر شده بود اما باز هم آن چنان تیم خارق‌العاده‌ای نبود و به همین خاطر نمی‌توان گفت استقلال با استراماچونی در این دو هفته از نظر فنی متحول شده است. استقلال در این بازی باید به 3 امتیاز می‌رسید تا بتوانند خودش را در بالای جدول نگه دارد.»

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد استراماچونی و ارزیابی‌اش از او اظهار کرد: «قطعاً با دو بازی نمی‌توان یک مربی را ارزیابی کرد، به خصوص کسی که به تازگی به فوتبال ایران آمده و شناخت آن چنانی ندارد. اما نکته قابل توجه این است که استقلال در فصل گذشته هم همین شرایط را داشت، در بازی‌های اول این تیم نتوانست خوب نتیجه بگیرد و در ادامه لیگ جبران بازی‌های از دست رفته سخت بود. متأسفانه در این چند سال استقلال تنها هوادارانش را ناامید کرده است، آنها با عشق به استادیوم می‌آیند تا بازی‌‎های این تیم را ببینند اما در نهایت بازی از این تیم می‌بینند که کاملاً با استقلال واقعی متفاوت است.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین مشکل استقلال نبود بازیکن پرتجربه و بزرگ است. ‌این تیم به بازیکنان بزرگ نیاز دارد و نبود این بازیکنان به آن ضربه می‌زند. کاملاً در تیم استقلال نبود این نوع بازیکنان حس می‌شود.»

دین‌محمدی در پایان به از دست رفتن پنج امتیاز در دو هفته اول لیگ اشاره کرد و گفت: «همان‌طور که گفتم جبران امتیاز خیلی سخت است، در این شرایط که یک امتیاز هم مهم است قطعاً جبران پنج امتیاز سخت‌تر خواهد بود. به همین خاطر من معتقدم استقلال کار سختی دارد. مهم‌ترین ایرادی که می‌توان به این تیم بگیریم این است که باشگاه در ابتدا یک مدیر فنی خوب در کنار استراماچونی قرار نداد تا بتواند یارگیری خوبی داشته باشد. الآن استقلال با نبود بازیکن بزرگ و با تجربه دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع خلل در کارش ایجاد می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار