سرپرست فرمانداری تفت: ادارات دولتی با رعایت قانون و نظم ،پاسخگویی مناسب به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند

یزد(پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در جلسه شورای اداری شهرستان تفت با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر بررعایت حقوق مردم درادارات و دستگاههای دولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری تفت: ادارات دولتی با رعایت قانون و نظم ،پاسخگویی مناسب به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند

علیرضا نوکار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت: در هفته دولت در شهرستان تفت، شاهد بهره برداری از 94 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ششصد و پنجاه و چهار میلیارد ریال بودیم که با افتتاح این طرح ها 78 فرصت جدید شغلی ایجاد شد.
نوکار خواستار رعایت حقوق مردم در ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان شد و بیان نمود: ضروری است ادارات و دستگاه های دولتی با رعایت قانون و نظم ،پاسخگویی مناسب به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
سرپرست فرمانداری با تاکید بر تلاش مدیران بر جذب اعتبارات تصریح نمود:باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، نیاز است مدیران شهرستان نهایت تلاش خود را برای جذب بودجه های تخصیص داده شده به کار گیرند.

وی که در جلسه شورای اداری شهرستان سخن می گفت افزود : با تلاش مدیران شهرستان در این هفته شاهد افتتاح چند پروژه بزرگ و مهم بودیم و امیدوارم با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون این شهرستان در حوزه های مختلف و انجام پروژه های عمرانی بزرگ برای رفع مشکلات مردم باشیم.
در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی روستای اسلامیه به بیان درخواست ها و مشکلات این روستا از جمله سامان دهی چشمه تامهر،جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز،روشنایی معابر،بازنگری در طرح هادی و تکمیل پروژه پل عشق آباد از طریق اعتبارات ستاد حوادث پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری و سایر مسئولان حاضر در جلسه را خواستار شدند.
در ادامه هر یک مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در پایان این جلسه از "غلامرضا فلاح تفتی" رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و "محمد صادقی" رئیس ناحیه گاز تفت به دلیل پیگیری و اجرای دو پروژه بزرگ احداث باند دوم جاده تفت -ده بالا،طزرجان و گاز رسانی به دهستان شیرکوه با اهدای لوح، تقدیر شد.

گفتنی است نشست شورای اداری شهرستان تفت به مناسبت هفته دولت در روستای تاریخی اسلامیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار