به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح دو مرکز آموزشی در میناب

هرمزگان (پانا)-دو مرکز آموزشی شامل، مجتمع آموزشی آفتاب و دبیرستان دخترانه زنده یاد بتول کاشانی، به مناسبت هفته دولت در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۵۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مرکز آموزشی در میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب، در پنجمین روز از هفته دولت، دو مرکز آموزشی شامل مجتمع آموزشی آفتاب و دبیرستان دخترانه زنده یاد بتول کاشانی، در شهرستان میناب به بهره برداری رسید :

نویداحمدی مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ،در آیین افتتاح این مراکز آموزشی، در خصوص مجتمع آموزشی آفتاب، تشریح کرد: مجتمع آموزشی آفتاب با زیر بنای 550 متر مربع و با نمای کاملا سنتی و منطبق با اقلیم منطقه احداث شده است .

وی با بیان این که برای ساخت این دبیرستان شش کلاسه 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: مجتمع آموزشی آفتاب، مدرسه ای کاملا هوشمند است .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خاطرنشان کرد: مجتمع آموزشی آفتاب شامل شش کلاس درس، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و دیوارکشی است که در روستای دهوسطی میناب احداث شده است .

شایان ذکر است که اعتبار احداث این مرکز آموزشی را شرکت معماران تجارت آفتاب که در زمینه تولید فرآورده های نفتی فعالیت می کند، پرداخت کرده است .

نوید احمدی همچنین در خصوص دبیرستان دخترانه زنده یاد بتول کاشانی در دهستان حکمی میناب، اذعان داشت: دبیرستان دخترانه زنده یاد بتول کاشانی بازیر بنای یک هزار و 800 متر مربع احداث شده است .

وی افزود: این دبیرستان دخترانه شامل 15 کلاس درس، سالن ورزشی، سرایداری، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و دیوارکشی است .

گفتنی است، اجرای این پروژه که 45 میلیارد ریال هزینه داشته است، به صورت مشارکتی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و خیرین عضو جامعه یاوری فرهنگی، ساخته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار