توزیع 500 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری بین زوج‌های کرمانشاهی

مراسم توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به زوج های جوان کرمانشاهی، با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمانشاه و زوج های جوان کرمانشاهی، امروز (هفتم شهریور ) در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 500 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری بین زوج‌های کرمانشاهی

به گزارش ایسنا، مراسم توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به زوج های جوان کرمانشاهی، با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمانشاه و زوج های جوان کرمانشاهی، امروز(هفتم شهریور ) در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم( ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند انسان ها را زوج آفریده، اظهار کرد: ازدواج راه بلندی برای خروج انسان از خودمحوری و رسیدن به زوجیت و دیگرمحوری و یکی از بسترهای تکامل انسان و رسیدن به قرب الهی است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: سپاه استان این افتخار را دارد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد ترویج ازدواج آسان، نسبت به تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های جوان اقدام کرده که در این راستا تاکنون ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان سرپل ذهاب، ۱۸۰ سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان ثلاث باباجانی و ۱۶۰ سری جهیزیه هم به زوج های جوان شهرستان جوانرود اهدا شده است.

وی اضافه کرد: این جهیزیه ها با مشارکت سپاه و توسط موسسه حضرت رقیه (س) تهیه شده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از مجموعه سپاه برای ورود در حوزه تهیه جهیزیه برای زوج های جوان اظهار کرد: امروز سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی خود، هر کجا احساس کند خلأی وجود دارد، از حوزه های اجتماعی گرفته تا حوزه های اقتصادی و... پای کار می آید.

وی اضافه کرد: همانطور که نمونه های بارز مشارکت سپاه را در جریان زلزله و سیل شاهد بودیم، امروز شاهد ورود این مجموعه به حوزه تهیه جهیزیه برای زوج های جوان هستیم که یکی از نمونه های فعالیت در حوزه اجتماعی است.

در این مراسم ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان کرمانشاه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار