برگزاری آیین تجلیل از مربیان ، مدرسان وسرپرستان اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - آیین تجلیل از مربیان ،مدرسان وسرپرستان اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اردبیل با حضورمدیرکل ، معاون پرورشی وفرهنگی و مربیان ومدرسان تشکیلات دانش آموزی پیشتاز در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از مربیان ، مدرسان وسرپرستان اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اردبیل

در این مراسم مدیرکل ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان ضمن عرض تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر ،در خصوص فعالیت مربیان پیشتاز بیان کرد: با همفکری و تبادل نظر و همدلی، تشریک مساعی، همکاری و تعاون اهداف مورد نظر تشکیلات تحقق می یابد، لذا از مربیان ،والدین و همچنین اعضای تشکیلات انتظار می رود با به کارگیری و عمل به سه شعار زیبای این تشکیلات که به کار جمعی تاکید می کند ،آن را سر لوحه امور خویش قرار دهند.

احمدناصری در ادامه افزود: تشکل پیشتازان بستری است تا مربیان فعال ،کوشا و باتجربه دانش آموزانی مستعد و خلاق و متفکر تربیت می کنند و انرژی جوانان را مهار و از آن به سود جامعه بهره برداری می کنند.

او با تقدیر از زحمات مربیان پیشتاز بیان کرد: با وجود مربیانی چون شما به طبع آینده روشنی در انتظار دانش آموزان خواهد بود.

مدیرکل ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه ابزارهای تربیتی باید مبتنی بر ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین باشد ،یادآور شد: در این سیستم آموزشی سند تحول بنیادین جوهره تربیت است و بر رویکرد فرهنگی و تربیتی تاکید دارد.

ناصری تصریح کرد:هدف تربیت در سند تحول بنیادین نیل آینده سازان به مراتبی از حیات طیبه است و باید انسانی تربیت شود که در جامعه و کشور مفید واقع شود.

سیدغلامحسن خلیلی موسوی ، معاون پرورشی وفرهنگی استان نیزضمن تشکر از فعالیتهای سازمان دانش آموزی گفت :سازمان دانش آموزی در کنار معاونت پرورشی وفرهنگی با برنامه های کمی و کیفی منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان و فعالیت های فرهنگی این مجموعه نقش بسزایی دارد.

پرویز اصغری ،مدیر سازمان دانش آموزی استان هم ضمن خیرمقدم گویی به حضار،گزارش مبسوطی ازبرنامه های سازمان دانش آموزی استان بویژه اجرای پیش اردو برای دانش آموزان پیشتاز وشرکت فعالانه مربیان واعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان دربرنامه ها واردوهای کشوری متشکله در استانهای خراسان رضوی وتهران وکسب رتبه های برترارایه نمود.

اوبا بیان اینکه فعالیت های سازمان دانش آموزی در این استان با جدیت و با برنامه ریزی مناسب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان صورت گرفته ،بیان داشت : اقدامات بسیار خوبی اجرا شده و خدمات مطلوبی هم در حوزه های مختلف به دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی استان ارائه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار