کسب مدال طلای بازی های بشر دوستی توسط ورزشکاران جمعیت هلال احمر زنجان

زنجان (پانا)- ورزشکاران جمعیت هلال احمر زنجان در بازی های بشردوستی که به میزبانی استان همدان برگزار شده است 2 مدال طلای رشته آکسایا را کسب و به مقام نخست راه یافتند.

کد مطلب: ۹۵۰۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای بازی های بشر دوستی توسط ورزشکاران جمعیت هلال احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 6 تیم به مسابقات ورزشی بشردوستی او-اسپرت که به میزبانی استان همدان برگزار شده است اعزام شده اند.
شهرام میرزایی افزود: شرکت کنندگان در رشته آکسایا از استان‌های از خراسان جنوبی، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان و منطقه آزاد اروند بودند که زنجان از بین تیم این استانها به مقام نخست این رشته راه یافت.
وی تاکید کرد: خانم شیما نورزوی و لیلا میرزایی عادل که به مقام نخست این رشته ورزشی در بازی‌های بشر دوستی راه یافته‌اند، به بازی‌های جهانی که در آنتالیا برگزار خواهد شد راه پیدا کرده‌اند.
عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر تفاهم نامه‌ای با محوریت فعالیت های بشردوستانه با فدراسیون جهانی او-اسپرت منعقد کرده که موضوع آن ترویج بازی‌های بشردوستی در سطح ملی و بین المللی در راستای اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه از طریق فدراسیون او- اسپرت با حمایت و پشتیبانی جمعیت هلال احمر است.
میرزایی یادآوری کرد: او - اسپرت متولی مجموعه‌ای از ورزش های عملیاتی شامل رشته های ذهنی، رزمی، آبی و هنری است که با اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه انجام می‌شود.
وی اظهارداشت: برای مسابقات بشردوستی از این استان زنجان 6 تیم برای رقابت در رشته‌های ورزشی، پارتیان، آکسایا، اوکسیان، تیرازیس و اهمتان به مسابقات بشردوستی که به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، اعزام شده‌اند.
عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در رشته ورزشی آکسایا و اوکسیان هر کدام یک تیم از خانم ها، تیرازیس و اهمتان نیز هرکدام یک تیم از آقایان و برای پارتیان نیز 2 تیم خانم و آقا از استان زنجان رقابت خواهند کرد.
میرزایی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم بتواینم جامعه داوطلبی را افزایش داده و علاقمندان به رشته های ورزشی بشر دوستی را در جمع جمعیت هلال احمر داشته باشیم و از طرفی هم بتوانیم جامعه داوطلبی را افزایش دهیم.
وی یادآوری کرد: تلاش ها و اقدامات برای شرکت در مسابقات بازی های بشردوستی برای این جمعیت بسیار ارزشمند است.
عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: او- اسپرت متولی ورزش های چند مرحله ای چند رقابتی مدرن است که ارتباط تنگاتنگی با خدمات داوطلبانه امداد و نجات و واکنش سریع دارد.
میرزایی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف استراتژیک آن توانمند سازی داوطلبان در آماده سازی، مقالبه و بازسازی در بحران هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار