میزبانی اصفهان از المپیاد استعدادهای برتر مینی ‌گلف دختران

اصفهان (پانا) - گلف از جمله ورزش‌ها و بازی‌های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به‌وسیله چوب‌های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‌اندازند. گلف پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به ‌وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد. بازی گلف یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا به حساب می‌آید. این بازی در عین سادگی یکی از مشکل‌ترین بازی‌های دنیا است و به همین دلیل توجه ویژه ای را از سوی مسئولین و متولیان شهری و ورزش می‌طلبد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی اصفهان از المپیاد استعدادهای برتر مینی ‌گلف دختران

رییس هیات گلف استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان فاقد زمین مینی گلف استاندارد بود و از یک ماه پیش با کار جهادی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری اصفهان و فدراسیون گلف این زمین آماده شد.

کوروش محمدی ادامه داد: از 7 تا 10 شهریورماه، اصفهان میزبان المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف ویژه رده سنی 10 تا 18 سال است.

رییس هیات گلف استان اصفهان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات یک تیم از اصفهان شرکت می‌کند افزود: اصفهان با این زمین که در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر قرار دارد میزبان مسابقات کشوری استعدادهای برتر دختران است.

محمدی با بیان اینکه سال‌ها رشته گلف مهجور و مغفول مانده بود، خاطرنشان کرد: 7 شهریورماه قبل از شروع میزبانی المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف، نخستین سایت تخصصی مینی‌گلف استان اصفهان افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار