جشن عاطفه ها در گیلان آغاز شد

رشت (پانا) -جشن عاطفه‌ها با برپایی ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۸۰ مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها در گیلان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه جشن عاطفه ها باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار می‌شود ، افزود: این جشن امسال در دو مرحله و با شعار با رنگ مهر رویایی را بسازیم در استان برگزار می‌شود.

عباس اهرابی تصریح کرد: مرحله اول قبل از بازگشایی مدارس روزهای هفتم شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و جمعه هشتم شهریور در مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم بعد از بازگشایی مدارس ۱۰ مهرماه سال جاری در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این کمک های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌رسد.

اهرابی بابیان اینکه امسال ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس گیلان توزیع‌ می‌شود، افزود: دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها کمک‌های خود را در قالب این پاکت ها به همنوعان خود اهداء می‌کنند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش آموزان و دانشجویان، ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی، این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آن‌ها اهداء کنیم.

اهرابی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار