رئیس کل دادگستری استان گلستان خبر داد:

محاکمه متهمان پرونده معروف به پرهام آزادشهر(کیشکور خودرو)

زاهدان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان گلستان از زمان برگزاری دادگاه علنی پرونده معروف به پرهام آزادشهر خبر داد و گفت: متهمان این پرونده با این ادعا که می‌توانند خودرو‌های ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، ۲۲۰ میلیارد تومان از شاکیان در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاهبرداری کرده اند.

کد مطلب: ۹۵۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
محاکمه متهمان پرونده معروف به پرهام آزادشهر(کیشکور خودرو)

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از زمان برگزاری دادگاه علنی پرونده معروف به پرهام آزادشهر خبر داد و اظهار کرد: نخستین جلسه دادگاه علنی پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر هفتم مهرماه در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان گلستان برگزار می‌شود.
او ادامه داد: دادگاه رسیدگی به این پرونده علنی است و از ساعت ۹ صبح در دادگاه تجدیدنظر با حضور شاکیان برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری گلستان در گفت: پرونده ۳۳ هزار صفحه‌ای پرهام بیش از سه هزار شاکی دارد که دو هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها گلستانی هستند.
او با بیان اینکه سه متهم این پرونده هم اکنون در زندان هستند بیان کرد: این افراد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور محاکمه خواهند شد.
هاشمیان خاطرنشان کرد: متهمان پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام، با این ادعا که می‌توانند خودرو‌های ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، ۲۲۰ میلیارد تومان از شاکیان در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاهبرداری کردند.
به گزارش پانا پرونده پرهام آزادشهر از سال ۹۵ در دو شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان آزادشهر استان گلستان تقریبا همزمان تشکیل شد، اما پرونده به صورت یکجا در شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان رسیدگی شد که به علت طولانی شدن روند رسیدگی و دشواری پیگیری شاکیان پرونده که بیشترشان گلستانی بودند با درخواست رئیس کل دادگستری گلستان و موافقت دیوان عالی کشور این پرونده اواخر سال گذشته برای ادامه رسیدگی به گلستان احاله شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار