با حضور فرماندهان سپاه و بسیجیان؛

آیین اختتامیه دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی در قزوین برگزار شد

قزوین (پانا)- آیین اختتامیه دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرماندهان سپاه و بسیجیان در اردوگاه یانس آباد قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی در قزوین برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره آموزشی سرگروه ها و مدیران مدارس مجری طرح شهید بهنام محمدی و برنامه های تابستانی بسیج دانش آموزی با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، عباس برزگر جانشین سپاه استان، طاهرخانی معاون سپاه، جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان در اردوگاه شهید بابایی یانس آباد قزوین برگزار شد.

در این مراسم بر تعمیق و تقویت مبانی اعتقادی در بین نوجوانان و دانش آموزان تأکید و پیوند بین مسجد، مدرسه و خانه امری ضروری عنوان شد.

طرح شهید بهنام محمدی در راستای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش اجرایی می شود و تربیت نوجوانان تراز اول انقلاب از اصلی ترین اهداف این طرح به شمار می آید.

در پایان این مراسم از فعالان دوره آموزشی سرگروه ها و مدیران مدارس مجری طرح شهید بهنام محمدی و برنامه های تابستانی بسیج دانش آموزی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، طبق گفته رضا ابراهیمی رئیس بسیج دانش آموزی استان قزوین، در طرح شهید بهنام محمدی راد در استان قزوین دو هزار و 200 دانش آموز از 55 مدرسه دوره متوسطه اول پسرانه و دخترانه شرکت داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار