سردارجوانی

کاهش مولفه های قدرت ایران هدف مذاکره است

نیشابور ( پانا ) - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می‌کند در مذاکره قدرت ایران را در بحث‌های هسته‌ای و موشکی بگیرد و با کاهش مؤلفه‌های قدرت ملت ایران به اهدافش برسد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش مولفه های قدرت ایران هدف مذاکره است

یدالله جوانی، در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند، منا و شهرک بسیج نیشابور در محل مسجد امام حسین (ع) گفت: شهدا بعد از شهادت نیز به کشور کمک کردند، شهدا امروز نیز دین خدا را یاری می‌کنند.
وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که امروز ملت ایران اگر از استقلال و عزت برخوردار است و تحت سیطره قدرت‌های شیطانی نیست و در مسیر پیشرفت و اعتلا است به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است و لذا خودمان را باید مدیون شهدا بدانیم.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ایران امروز ۴۰ سال است که باصلابت در برابر قدرت‌های شیطانی مبارزه می‌کند به برکت همین خون‌ها است.
جوانی ادامه داد: امروز دنیا از مقاومت مردم ایران شگفت‌زده شده است و به دنبال نقشه پیشرفت ایران است. اینکه هوافضای سپاه پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را شکار کردند باعث شد دنیا تعجب کند که چطور با سلاح‌های تولید داخلی توانست چنین اقدامی ر انجام دهد.
وی افزود: این اتفاق برای ملت ما درکش آسان به دلیل اعتقادات ما است ولی دیگر کشورها چون قابلیت‌های این پرنده را می‌دانند و از این اعتقادات اطلاع ندارند تعجب می‌کنند.

سردبیر روزنامه جوان گفت: این حادثه بزرگ دو واقعیت را آشکار ساخت، واقعیت اول این بود که ملت و رهبری ایران مصمم است که با متجاوز مقابله قاطع کند و این باعث تحسین دنیا برای ایران شد.
وی بیان داشت: ملت ایران برنمی‌تابد که خطوط قرمزش زیر ما گذاشته شود و پیام دوم این بود که ملت ایران توان و قدرت مقابله با متجاوز را دارد.
جوانی خاطرنشان کرد: این قدرت ما به خاطر اتصال به قدرت الهی است و اگر ما این قدرت را باور کنیم راهمان بسیار هموار‌ می‌شود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا از ما می‌خواهند که در مسیر اسلام ناب که با قیام امام خمینی (ره) ایجاد شد دست از مقاومت برندارید چون انقلاب ما یک انقلاب تمدن ساز است.
وی تأکید کرد: دشمنان ما از تمام توانشان برای شکستن مقاومت ۴۰ ساله مردم ایران استفاده می‌کنند و برای این هدفشان هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند و عده‌ای داخل کشور نیز دشمن را همراهی می‌کنند.
سردبیر روزنامه جوان با اشاره به اهمیت ولایت تصریح کرد: امروز هیچ ابهامی در راه ما وجود ندارد و هیچ‌کسی عذر و بهانه‌ای برای عملکرد ندارد،‌ امروز نائب امام زمان (عج) در تمام حوزه‌ها راه را مشخص کرده‌اند.
وی عنوان داشت: یکی از برجسته‌ترین نکات راهبردی وصیت‌نامه‌های شهدا، پیروی از ولایت است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز کشوری که در سوریه نفوذ راهبردی دارد جمهوری اسلامی است، کشور برتر در لبنان انقلاب اسلامی است، در شبهه جزیره عربستان تلاش کردند کشوری کوچک با خط انقلاب اسلامی را از بین ببرد ولی نتوانستند و لذا با خدعه‌ها تلاش می‌کنند و ما باید اینجا بدانیم چه کنیم.
وی گفت: دو نگاه در کشور وجود دارد، ‌نگاه اول پرچم‌دارش امام خمینی (ره) است و گفته‌اند که ما آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد و ما امروز آثار این جمله را می‌بینیم.
جوانی بیان داشت: اگر آمریکایی‌ها عرضه و توان جنگ با ایران را داشتند بعد از سقوط پهپاد اقدام می‌کردند و قدرت ما،‌ما را در نقطه‌ای قرار داده است که آمریکا جرئت حمله به ایران را ندارد ولی عده‌ای سعی می‌کنند نشان دهند که آمریکا می‌تواند ایران را نابود کند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که مثل آب خوردن جنایت کردند و عروسی‌های مردم را به عزا تبدیل کردند حالا برای ۱۵۰ ایرانی دلشان می‌سوزد؟ کسانی که اورانیوم ضعیف شده را بر سر مردم عراق ریختند حالا مدعی نجات جان مردم ایران هستند؟ آمریکا فهمید اگر ‌موشکی به سمت ایران بفرستد باید در سرتاسر جهان باید کشته‌هایشان را جمع کنند.
جوانی خاطرنشان کرد: دشمن از زبان تهدید استفاده می‌کند تا ما را مرعوب ‌کند تا به‌پای ‌میز مذاکره برویم و سعی می‌کند در مذاکره قدرت ایران را در بحث‌های هسته‌ای و موشکی بگیرد و با کاهش مؤلفه‌های قدرت ملت ایران به اهدافش برسد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برجام نشان داد که آمریکایی‌ها به‌هیچ‌عنوان به چیزی که می‌گویند پایبند نیستند.
وی تأکید کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما مشکلات اقتصادی است و عمده نیاز ما از درون کشور می‌شود حل شود و باید بدانیم که دنیا بسیار بزرگ است و ایران کشوری محاصره ناپذیر است.
جوانی افزود: گرفتن کشتی انگلیس و زدن پهپاد آمریکا نشان داد که کسی نمی‌تواند در برابر ایران عرض‌اندام کند و دنیا قبول کرده که قدرت جدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است.
سردبیر هفته‌نامه صبح صادق عنوان داشت: ما باید خودمان داوطلبانه می‌رفتیم و خام فروشی نفت را کم می‌کردیم ولی این اقدامات آمریکا به ما کمک خواهد کرد به شرطی که مسئولین از این تهدیدها به‌عنوان فرصت استفاده کنند و بدانند که کلید کل مشکلات در داخل است.
وی تأکید کرد: دشمن با بسیج رسانه‌های خود به دنبال این است با تصویرسازی غلط از ایران، مردم و جوانان را از جریان و روند انقلاب ناامید کند، در چنین فضایی است که رهبر انقلاب در بیانیه دوم گام انقلاب اعلام می‌کند که جهاد امروز جهاد امیدآفرینی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در همه کشورها فساد هست و در ایران نیز هست ولی روزبه‌روز اراده ما برای برخورد با فساد بیشتر می‌شود و باید بپذیریم هر کس در هرجایی که بوده است اگر فسادی انجام داده باید با آن برخورد شود.
وی افزود: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی داشته باشیم ولی بدانید که دشمن در حال بزرگ‌نمایی فساد است تا نشان دهد که فساد سرتاسر ایران را گرفته است. مایی که در حال عبور از جنگ اقتصادی دشمن هستیم ان شاء الله در حوزه جنگ نرم بتوانیم نقشه و خدعه دشمن را خنثی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار