معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان کرمانشاهی در پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از افتخارآفرینی دانش‌آموزان کرمانشاهی در پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان کرمانشاهی در پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی

محمدرضا بسامی در خصوص برگزاری پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 97/98 گفت: این جشنواره در سه مرحله (مدرسه - منطقه - استان) و در محورهای شش‌گانه (زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، زبان انگلیسی، دست سازه، بازارچه درس کاروفناوری، مسابقات آزمایشگاه)برگزار شد.

بسامی افزود: مهمترین اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی عبارت‌اند از: هویت‌یابی دانش‌آموزان در دانش مهارتی، عملیاتی کردن آموخته‌های دانش‌آموزان در زندگی واقعی و تقویت کار تیمی و گروهی، سوق دادن دانش‌آموزان به سمت گفتگو و پژوهش، بالابردن اعتماد به نفس و خارج کردن دانش‌آموزان از حافظه محوری.

این مقام مسؤول بیان داشت: دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در محور زبان و ادبیات فارسی به رتبه اول و محورهای زبان انگلیسی، دست سازه، بازارچه های کسب و کار و پژوهش به رتبه دوم و محور فعالیت‌های آزمایشگاهی به رتبه سوم دست‌یابند.

اسامی دانش‌آموزان افتخار‌آفرین جشنواره خوارزمی به شرح ذیل می‌باشد:

زهرا بوستانی از دبیرستان آیت‌اله گلپایگانی حمیل در محور زبان و ادبیات فارسی رتبه اول، الناز حاجیان و فاطیما نیرومند از دبیرستان نمونه شهید شاهرضایی ناحیه دو در محور زبان انگلیسی رتبه دوم، محیا زارعی و هستی ده‌پهنی از دبیرستان متین ناحیه دو در محور بازارچه‌های کسب و کار رتبه دوم، امیرحسین سرمست از دبیرستان برادران قصرشیرین در محور دست‌سازه رتبه دوم، سیده پریا طاهایی و هدیه زردوئی از دبیرستان باباشیخ حسن خانقاه پاوه در محور پژوهش رتبه دوم، علی حقی و ارشیا محمدی از دبیرستان شاهد امام حسن مجتبی ناحیه سه در محور فعالیت آزمایشگاهی رتبه سوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار