به مناسبت هفته دولت برگزار شد

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با مردم در مسجد امام خمینی ( ره )

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور در مسجد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با مردم در مسجد امام خمینی ( ره )

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از همکاران در سومین روز از هفته دولت 5 شهریور ماه جاری در مسجد امام خمینی (ره) بعد از نماز مغرب و عشا حضور یافت و مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کرد.

یزدان‌پناه ضمن تبریک هفته دولت افزود: حضور مسؤولین در شرایط کنونی بین مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها با تاسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم در این راستا مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: تعلیم و تربیت مختص مدرسه و کلاس نیست حتی پدر، مادر، دوست و همسایه نیز می‌توانند تعلیم دهنده باشند هم‌چنین پیامبر و ائمه معصومین نگاه ویژه‌ای به تعلیم و تربیت داشته‌اند و مقام معظم رهبری (مدظله‌‌العالی) تاکید بسیار بر این موضوع دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ‌گونه مشکلی به‌ویژه در مناطق زلزله‌زده نداریم و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از زلزله به‌عنوان یک فرصت استفاده کرده‌ایم و با تلاش‌های استاندار و تمام مسؤولین استان توانستیم به توسعه‌یافتگی لازم برسیم.

مجید یزدان‌پناه با عنایت به روز جهانی مساجد از حجت‌الاسلام و المسلمین سالاری امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کرد و به سوالات مردم پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار